Fel på IntermediateStopQuary?

Hej!

Jag arbetar på ett projekt som förlitar sig på Reseplanerarens IntermediateStopQuary. Den har fungerat som förväntat tidigare, men nu när jag kör mitt program får jag bara en tom <HafasResponse/>-tagg som svar. Jag har kollat igenom min kod och allt ser bra ut, jag har dessutom provat att kopiera in URL:en i en webläsare och resultatet är det samma. Jag antar därför att det måste ha uppstått något fel i metoden IntermediateStopQuary.

När tror ni att det här kan vara åtgärdat? Finns det något jag kan göra på min front för att komma runt det här?

MVH
Kalle

Kommentarer

  • Bump

  • Hej!

    Tack för informationen. Vi ska undersöka vad som blivit fel.

    /Martin

    Team Trafiklab
  • Vad bra! Jag är fortfarande i stort behov av att den här tjänsten fungerar och jag skulle verkligen uppskatta om ni kan få den att fungera fortast möjligt.

  • Hej!

    Vi förstår att det ställer till problem för projekt som använder sig av detta api och hoppas ett positivt svar kan komma snart.

    /Martin

    Team Trafiklab
  • Hej!

    Nu finns det en tillfällig lösning på detta, se http://www.trafiklab.se/api/sl-reseplanerare/do...

    /Martin

    Team Trafiklab