byte av email

hejsan, jag jobbar inte pa kry langre och har tyvarr inte tillgang till den mailen som ar reggad pa detta konto. kan ni hjalpa mig att byta till <borttagen av redaktör> istallet eller helt enkelt radera detta konto?
Tyson La

Kommentarer

  • Hey Tyson.

    Mejla oss gärna på info@trafiklab.se, och inkludera den gamla mejladressen i mejlet, då kollar vi vad vi kan göra.

    Hälsningar,
    Bert
    Bert på Trafiklab