Bagarmossens t-banestation har fel GPS-koordinater

Jag använder API:et ”SL Närliggande hållplatser 2”. Bagarmossens t-banestation har fel GPS-koordinater och pekar på den gamla stationen som fanns innan 1994 vid Konsum-butiken. Den nya stationen ligger 100 meter därifrån.

Kommentarer

  • Hej Johan,
    Ja, det ser lite knasigt ut. Är det denna flytt som du önskar?

    Hälsningar
    Kenneth

    Team Trafiklab
  • Det är exakt denna flytt jag önskar. Tack!
  • Hej!
    Det stämmer att det blivit något knas med koordinaterna för Bagarmossen. Det syns bl.a. i kartan på sl.se att något är fel, om man söker t.ex. Skarpnäck till Kärrtorp i reseplaneraren. Vet inte exakt vad som har hänt, men kommer att rätta upp koodinater och linjesträckning. Bra att det upptäcktes, lite märkligt att ingen märkt detta tidigare, misstänker att det varit fel länge!

    Hälsningar