Antal personer på en tunnelbanestation i realtid

Hej! Jag undrar om det finns nån tjänst/api som kan ge i realtid hur många personer som befinner sig vid en viss tunnelbanestation? Eller om det finns nåt "workaround" för att få reda på det via era api:er. Tack på förhand!

Kommentarer

  • Hej Adam,
    Idagsläget finns det tyvärr inget API med information om beläggningsgrad. Jag kopplar in SL i den här tråden så får vi se om det finns någon "workaround"

    Hälsningar
    Kenneth
    Team Trafiklab
  • Hej Adam,
    SL har inte något publikt datagränssnitt för att kunna hämta ut den informationen.