Vad gör man om man tror det finns en vattenskada?

Hej,

Jag tycker det luktar konstigt i mitt badrum men jag kan inte se några tecken på vattenskada. Vad gör jag?
Om det skulle vara en vattenskada, kan jag bo kvar i lägenheten?

Anna

Kommentarer

  • Misstänker du vattenskada så ring vår felanmälan på 16 35 00. Om det efter undersökning visar sig att det finns en vattenskada så behöver badrummet rivas, torkas och återställas.  Normalt kan du bo kvar under renoveringen.

    Vanja Aldengård
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.