Vattenavstängning

Fråga från Bäckgatan 5 i Söråker. Nu ska vattnet stängas av igen, har tappat räkningen på hur många ggr det hänt iår. Kan man få lite mer förtydligande av vad det är som pågår. Är det nya problem hela tiden, eller blir man aldrig klar? Otroligt irriterande är det iaf...
kent viksten

Kommentarer

  • Hej Kent,

    Tack för din fråga.

    Vi har åtgärder i en av fastigheterna som måste utföras, vilket gör att vi varit tvungna att stänga av vattnet i omgångar. Vi ber om ursäkter för de olägenheter som uppstått i och med detta.

    Önskar dig en trevlig torsdag!
    Beatrice Ullergård Förvaltningsassistent