Värmeslöseri av boende

Upplever det mycket märkligt att elementen i mitt trapphus är varma samtidigt som de som bor över mig på bottenplan öppnar fönstren i trapphuset. Borde vara bättre då att stänga värmen på elementen om de släpper ut uppvärmd luft som kostar, till fåglarna. Tror dessutom att handtagen är borttagna till fönstren.
Katarina Andersson

Kommentarer

  • Hej Katarina.

    Tack för ditt mail och tack för informationen om att fönstret står öppet i trapphuset. Fönstret ska givetvis inte stå öppet nu under vintertid, så det stänger Timråbo nu på en gång.

    Ha en fin torsdag!
    Ulrica Larsson Kundservice