Värme

Hej! Är elementen påslagna på sörbergevägen? Det är iskallt i min lägenhet men det finns ingen värme i elementen.
Carina

Kommentarer

  • Hej Carina,

    Tack för din fråga!

    Har du mätt vilken temperatur du har i lägenheten? Elementen i lägenheten blir varma då temperaturen börjar understiga c:a 20 grader, har du 20 grader eller högre stängs värmen till elementen av och de blir kalla. Det är därför viktigt att du först mäter de rum du upplever kalla. Du ska då mäta i det vi kallar för vistelsezonen, dvs mitt i rummet och 1,2-1,4 meter över golvet. Visar termometern där att du har under 20 grader kontaktar du oss på 060-16 35 00.

    .

    Önskar dig en trevlig helg.

    Beatrice Ullergård Förvaltningsassistent