Varför får jag aldrig några erbjudanden?

Jag står i bostadskön men får aldrig någon e-post med erbjudanden?
Micael Löfqvist

Kommentarer

  • Om du angivit en korrekt e-postadress kommer du får e-post med erbjudande om lediga lägenheter som matchar dina sökval som du angivit vid registreringen.

    Hittar du inte e-posten måste du i första kolla upp ditt så kallade skräppostfilter i din e-post klient. E-posten från Timråbo kan uppfattas som "skräp" om du inte ställt in eller godkänt vår e-postadress.
    Micael Löfqvist