Var Registrera jag mig på hemsidan?

Att registrera mig i bostadskön.
Var står det på er hemsida? Har svårt att hitta registrera sig.
Mariana Andersson

Kommentarer

  • Hej Mariana!
    Hur man söker en lägenhet via vår hemsida: Gå in under rubriken Lediga lägenheter,sök lägenhet, där klickar du på kundanmälan och fyller i alla uppgifter samt gör en önskemålsprofil. Kryssa i rutan att du vill ha förslag enligt dina önskemål. På så vis är du alltid uppdaterad med vad som blir ledigt. Du får 1 poäng för varje dag du står i kö. Glöm inte att du måste uppdatera dina uppgifter minst en gång var sjätte månad. Ett påminnelsemail om detta går ut automatiskt så glöm inte att uppdatera din mailadress när du byter sådan.

    Med vänlig hälsning
    Anette Granzell

    Anette Granzell Uthyrning, Marknad