Uppsägning

Vill veta att mitt mail har kommit fram riktigt till Anette
Jenny Hellgren

Kommentarer

  • Hej
    Den har kommit fram, vi skickar en avflyttn.bekräftelse via brev.

    Mvh

    Anette Granzell Uthyrning, Marknad
  • Vill säga upp mitt kontrakt fr.o.m 1/8 2020 på Tallnäsvägen 57 G 861 33 Timrå

    Anders Larsson
  • Hej!
    När det gäller lägenhetskontrakt vill vi ha en skriftlig uppsägning. På hyreskontraktet finns en särskild ruta för det. Om du sedan kan komma förbi med uppsägningen, scanna in den eller posta den till oss.

    Vi har öppet måndag och onsdagar 10.00-12.00 för spontana besök, annars kan du ringa och boka en tid för att komma förbi. Vi är bemannade mellan 08.00-16.00. Du når oss på 060-163500
    Micael Löfqvist