Tvättstugeboking

varför kan man inte längre boka tvättstuga via mina sidor? Så otroligt störande. Provar man länken på eran hemsida kommer man till ”aptus portal” där mina uppgifter inte ens finns.
Blir så less på sån här skit när saker fungerar.
Krktktkkrk

Kommentarer

  • Hej.

    Vi har tyvärr fortfarande tekniska problem med att boka tvättstuga via Mina Sidor, därför måste du för tillfället boka tvättstuga via vår hemsida www.timrabo.se och där klicka på "Boka Tvättstuga".

    Dock så behöver du behöver ett nytt lösenord, vilket du får om du kontaktar mig eller min kollega Sara på Kundtjänst 060-16 35 00.

    Trevlig Måndag!
    Ulrica Larsson Kundservice