tvättstugan

varför går det inte längre att logga in och boka tid i tvättstugan med bankid?
jag har inget lösenord.
I.B

Kommentarer

  • Hej  I.B.

    Tack för ditt mail.

    Vi har tekniska problem med inloggningen på Mina Sidor, därför måste du för tillfället boka tvättstuga via vår hemsida www.timrabo.se och där klicka på "Boka Tvättstuga".

    Du behöver ett nytt lösenord, vilket du får om du kontaktar mig eller min kollega Sara på Kundtjänst 060-16 35 00.

    Ha en fin fredag och Trevlig Helg!
    Ulrica Larsson Kundservice
  • Hej!
    Jag bor på strålvägen 27,
    Jag vill veta var tvättstugan ligger?
    Mvh
    ALi Fawaz
  • Hej Ali.

    Tvättstugan finns i källaren på Strålvägen 27.

    Ulrica Larsson Kundservice