Tvättstuga

Har ni nån större tvättmaskin som klarar av att tvätta större grejer än klädplagg?? Som te.x överdrag till en sängmadrass?? Inte iallafall tvättstuga 4 märkte vi idag..
Johanna Kivelä

Kommentarer

  • Hej Johanna.

    I tvättstuga 5 har vi en större tvättmaskin. Hör av dig till oss på kundservice 060-16 35 00 så ordnar vi med behörigheten på din Tagg, inför den dagen då du behöver nyttja den större maskinen.

    Ha en fin dag!
    Ulrica Larsson Kundservice