Jag har tappat min nyckel!

Hur gör jag om vi tappar bort  en lägenhetsnyckel?
Maria Selander

Kommentarer

  • Hej Maria,

    Om du tappat bort en nyckel och vill beställa en ny eller göra ett låsbyte så hör av dig till vårt kundcenter på tel 060-16 35 00 eller info@timrabo.se så hjälper vi dig.

    Med Vänlig Hälsning
    Bea
    Beatrice Ullergård Förvaltningsassistent
  • Hur mycket måste man betala
    Elin
  • Hej jag har tappat min lägenhets nyckel jag bor på mellan gatan 7b i timrå vad kostar ett nytt lås och nyckel.
    Lars Anttila
  • Hej!

    Låsbyte inkl 3 nycklar kostar 1800 kr.

    Ta kontakt med vår kundtjänst på 163500 så hjälper dom dig.
    Micael Löfqvist
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.