Tagg till grovsoprummet

Hej jag har slarvat bort taggen till grovsoprummet, misstänker att den åkte med soporna. Finns det möjlighet att få en ny?
hälsningar
Inger
Inger Eriksson

Kommentarer

  • Hej Inger.

    Vad bra att du hör av dig om att du har tappat bort en tagg, så att vi får möjlighet att spärra den. Kontakta oss på kundtjänst på telefon 060-16 35 00 så hjälper vi dig att ordna en ny tagg och att spärra den borttappade. En ny tagg kostar 200 kr och du betalar den med kort då du hämtar ut den hos oss på kontoret.

    Trevlig Helg!
    Ulrica Larsson Kundservice