Renovering

Hejsan tänkte fråga hur man går tillväga om man vill göra om i köket, tapetsering, måla köksluckor och nya knoppar till skåpen. Då skåpluckorna har börjat tappat färg och har inte renoverats något i lägenheten på mer än 10 år.
Jonathan

Kommentarer

  • Hej Jonathan,

    Tack för din fråga!
    Kontakta vår kundtjänst på 060-16 35 00 eller mejla till info@timrabo.se så lägger vi upp ett ärende på detta. Uppge då vilken adress och lägenhet det gäller. Mejlar du får du även gärna skicka med bilder på de delar du vill att vi kikar på.

    Önskar dig en fin måndag och vecka!
    Beatrice Ullergård Förvaltningsassistent