Renovera om ett rum

Hej jag har bott i lägenheten i mer än fyra år, jag vill tapetsera om mitt rum men vet inte om det är nåt som ni kan hjälpa med eller om jag kan göra det själv. Isåfall skulle jag vilja veta så att jag inte gör nåt fel
Delicia

Kommentarer

  • Hej! Du kan alltid tapetsera om under förutsättning att du gör det fackmannamässigt och att du väljer tapet som inte är allt för udda. Ta kontakt med Timråbos kundservice på 060-163500 om du vill veta mer.
    Micael Löfqvist