Planritning saknas

Det saknas planritning för nybyggda 3an i Söråker. Och det framgår inte vad som ingår i hyran eller om detta är ett plusboende
Det står även att lägenheterna är byggda 2024
Se över all info på de lägenheter ni har lagt ut

Sökande

Kommentarer

  • Hej!
    Vi har lite bekymmer i övergången till nya ”Mina sidor” som jag hoppas
    alla har lite överseende med, men som naturligtvis skall rättas till.
    Men hur som helst, om du går in på våran hemsida www.timrabo.se och klickar
    på ”vill du veta mer” på första sidan, där står det om de nya 54 lägenheterna.
    Där får du all info och kan även gå in virtuellt i lägenheterna, där står även vad som ingår i hyran och planlösning. Det står också vilket hus som är Plusboende (Centrumvägen 21)
    Lägenheterna är klar för inflytt 2023/12 (1 månad tidigare än vad vi hade beräknat så det blev ju positivt)
    Med vänlig hälsning
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad