Persienner

Ska JAG som Er hyresgäst, ta ner dessa trasiga och obrukbara persienner som hänger i mina fönster och visar en riktigt dålig sida för vem som bor innanför. Många säger att man då senare får betala för dessa. snart står julen fin och lysande exempel i stjärnorna man vill njuta av. Innan dess vill jag faktiskt få ETT SVAR. Tydligt och solklart hur det ska gå till.

Janicke Langborg

Kommentarer

  • Hej! Vi kan komma och ta bort persiennerna som är trasig om du vill och det kostar inget. Men vi sätter inte upp några nya persienner. Du måste kontakta felanmälan på 060-163500 eller info@timrabo.se för att vi ska kunna hjälpa dig. Ha en fin dag
    Sara Rundqvist Kundservice
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.