oljud

Jag upplever lågfrekvent ljud i lägenheten,har fläkten avstängd men ljudet finns typ dygnet runt.Det är enormt störande,och ibland så kraftigt att bord vibrerar.Kan detta bero på felkalibrerad fläkt?
Bor på Mellangatan.

J.B

Kommentarer

  • Hej J.B,

    Jag kan inte svara på om det kan vara pga. fläkten men om du kontaktar vårt kundcenter på 060-16 35 00 så kan vi skapa upp ett ärende angående detta. Då kommer fastighetsskötaren förbi och kikar på vad oljudet eventuellt kan bero på.

    Önskar dig en fin torsdag!
    Beatrice Ullergård Förvaltningsassistent