Motorvärmplats

Jag beställde en motorvärmarplats 3 januari och skickade in kontraktet på skrivit klar
Jag pratade med Micke då för du var ledig men han sa att jag hade fått plats 37 men stämmer det och jag har inte fått en avi på det
Catrin mattsson

Kommentarer

  • Hej Catrin!

    Jag har skickat dig en ny avi på din mail, och det stämmer att du har plats nummer 37 från och med 1 februari.
    MVH
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad