Motorvärmarplats

Hej, jag har nyligen börjat hyra en motorvärmarplats. Stämmer det verkligen att uppsägningstiden på den är 9 månader? Det kändes ju väldigt konstigt
Nadja

Kommentarer

  • Hej!
    Jo det stämmer att det är 9 månaders uppsägning om man bara säger upp motorvärmaren, men om man däremot skall flytta från sin nuvarande lägenhet
    så är det 3 månaders uppsägning på både lägenheten och motorvärmarplatsen.

    Med vänlig hälsning
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad