Min profil

Vad betyder spärrkod? Det står på min profil för att jag inte har varit inloggad på ett år. Och nu kan jag inte söka intresse för nån lägenhet över huvud taget för att det står att ja måste ändra min profil, vilket jag har testat med men funkar ändå inte.
Therese Högberg

Kommentarer

  • Hej Therese.

    Då du inte har varit inloggad på över ett år skapades en spärrkod och du tappade dina kö-poäng. Dock ser vi att du loggade in på din sida för tio dagar sedan och därmed har du återigen börjat samla poäng nu. Har du fortfarande problem med att ändra din profil, kontakta oss på telefon 060-16 35 00 så hjälper vi dig.

    Trevlig Helg!

    Ulrica Larsson Kundservice