Medsökande

Hej! Hur fungerar det att vara medsökande? Måste både ändå söka på lägenheterna man är intresserad av eller räcker det att en gör det? och läggs båda parternas poäng ihop eller hur fungerar det?
Frejja

Kommentarer

  • Hej!

    Det räcker med att en av er söker om man har en medsökande i sin profil.
    Poängen läggs inte ihop tyvärr.
    Föreslår att den som har mest poäng då söker om det skiljer poäng.
    Ha en fin dag!
    Med vänlig hälsning
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad