Lokal

Hej, min svärmor och svärfar bor på skogsvägen 26 och jag undrar om det finns någon lokal i närheten man kan hyra eller låna, min svärmor fyller 90år till hösten.
Yngve Marklund

Kommentarer

  • Hej Yngve.

    Alla hyresgäster som bor på Skogsvägen 16-26 har tillgång till en gemensamhetslokal på Skogsvägen 18 som man kan boka. Hör av dig till oss på kundtjänst 060-16 35 00 så får du mer information kring detta.

    Trevlig Helg!
    Ulrica Larsson Kundservice