Lgn

Hej! Nyckel i tuben (Sandgatan) och jag har andra nycklar hemma. (Mogatan) Jag ge den vaktmästaren eller Kenneth eller? 🙂
Mvh /Susanne Hansen,Söråker
Susanne Hansen

Kommentarer

  • Hej Susanne.

    Nycklarna ska lämnas in på Timråbos kontor, Terminalvägen 30.

    Våra öppettider är vardagar mellan klockan 10:00-15:00, med lunchstängt klockan 11:30-12:30. Dock så stänger vi klockan 11:00 på fredag 5/1.

    Välkommen!

    Ulrica Larsson Kundservice