När får man hämta lägenhetsnyckel?

Hej. Jag har haft lägenhet i sörberge och det står att jag får nyckeln 1maj men den dagen ä röd dag. När får jag nyckeln? Om ni kan ge mig nyckeln innan 1 maj blir det bra.
Adress: solhemsvägen 13 lägenhetsnummer 1106
Hamid Jafari

Kommentarer

  • Hej!
    Eftersom 1 maj i år är en röd dag så får du hämta nyckeln första vardagen i nya månaden, dvs den 4 maj kl 13:00-16:00. Välkommen.
    Sara Rundqvist Kundservice