Konto

Hejsan! Jag och min kille letar lägenhet, vi har varsitt konto och tänkte kolla om man kanske kan slå ihop sina poäng? Helt hopplöst att få lägenhet hos er och mitthem annars när man är så ung.
Wilma Otmalm

Kommentarer

  • Hej! Man kan inte slå ihop sina poäng. Hos Timråbo kan man ställa sig i bostadskö från det man är 16 år. Förstår att det kan verka långt, men jag råder er att söka på allt ibland går det mycket fortare än man kan tro.
    Micael Löfqvist
  • Ett tips är att söka brett i alla våra områden, rent generellt är det längst kötid i Vivsta och om ni söker en storlek på 3 rum och kök.
    Micael Löfqvist