Hur beställer man bredband?

Kan man skaffa bredband via iTux om man bor i Söråker eller gäller inte det där?
Pernilla

Kommentarer

  • Hej Pernilla!
    Ja det kan du,
    gå in på:  timra.itux.se och kika runt och jämför priser och bolag där och beställ.
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad
  • Jag har gjort det och försökt beställa men det står att det inte finns på min adress.
    Pernilla
  • Det skall finnas i hela vårt bestånd.
    Har du uppgett rätt lägenhetsnummer?
    Du kan ringa till oss om det fortfarande inte fungerar när du uppgett rätt lägenhetsnummer.
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad