Hastighet på internet

vad kan man ha för internet hastighet?
Simon Svensk

Kommentarer

  • Hej Simon.

    Via Timråbos hemsida under fliken "Boendeservice -Tv-utbud" kan du klicka på länken till självhjälpsportalen ITUX  https://timra.itux.se/ . Där kan du se vilka leverantörer som finns att välja på, samt vilket utbud av både extra Tv-kanaler och internet som finns. Dessutom ser du vilka olika hastigheter som finns att beställa. Hör av dig till oss på Kundtjänst om du behöver guidning 060-16 35 00.

    Ha en fin tisdag!
    Ulrica Larsson Kundservice
  • Hejsan! Jag har beställt hastighet 500/500 men får bara ut 100/100 i väggen varför då ? Känns konstigt att jag får upp alternativ om högre hastigheter om jag inte kan få ut de i lägenheten
    Simon Svensk
  • När det gäller frågor som denna så måste du vända dig direkt till den leverantör som du har tecknat avtal med.
    Ulrica Larsson Kundservice