Inflytt!

Hej! Om man blir erbjuden en lght med inflytt tex 1/3 och inte kan flytta in just då utan kanske inte förrän 1/6. Kan man tacka ja till lägenheten ändå eller måste man tacka nej då? Mvh Emelie
Emelie

Kommentarer

  • Hej!

    Man tackar nej om man inte kan hyra lägenheten det datumet som den blir ledig,
    förslagsvis så söker du endast lägenheter som stämmer in med "rätt" inflyttningsdatum som passar dig.

    Med vänlig hälsning
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad