hur kopplar jag mitt nummer till porttelefonen?

jag vet inte om mitt nummer finns på porttelefonen och skulle behöva få det kopplat.
Rasmus Näslund

Kommentarer

  • Hej Rasmus.

    Nu har jag registrerat/kopplat ditt mobiltelefonnummer till porttelefonen. När du svarar i telefonen och det är en besökare som du vill öppna dörren åt, då trycker du * (stjärna) och sedan avslutar du samtalet. Då öppnas dörren för besökaren.

    Trevlig Måndag!
    Ulrica Larsson Kundservice