Hur gör jag för att ställa mig i garagekö?

Hej,
Jag är nyinflyttad i Tallnäs och skulle vilja ställa mig i kö för en garageplats. Hittar inget ställe på hemsidan för detta. Hur gör jag och vad kostar en plats i dagsläget?
John

Kommentarer

  • Hej,

    I dagsläget kan man inte ställa sig i kö till garage och parkering direkt på hemsidan. enklast ringer du till oss på 060-16 35 00 så hjälper vi dig. Prisuppgifter hittar du på våran hemsida under fliken Boendeservice/P-platser
    Lotta Björklund