Hämta ut beställda nycklar

Hej, jag har beställt 2 st extra nycklar till 2 adresser i Söråker (Mogatan 3 B + Platåvägen 5 A) Jag har pratat med Ullis hos er, och jag undrar om jag kan hämta ut de i eftermiddag ca 15.30? Jag har ingen annan möjlighet att hämta tidigare. Med vänlig hälsning, Lise-Lott Andersson
Lise-Lott Andersson

Kommentarer

  • Hej Lise-Lott.

    Det går bra att du kommer idag kl 15:30 för att hämta nycklarna. Välkommen!
    Ulrica Larsson Kundservice