Grovsoprummet!

Vilka dagar töms grovsoprummet? Det är fullt nu i alla fall så den borde tömmas omgående. Mvh Jocke
Joakim Nordin

Kommentarer

  • Hej Jocke.

    Vilken adress gäller det? (Vi har flera hyresgäster registrerade med samma namn).

    Trevlig Måndag!
    Ulrica Larsson Kundservice
  • Jag bor på Sörbergevägen 23
    Joakim Nordin
  • Grovsoprummet på Sörbergevägen töms en gång i veckan, det brukar vara på onsdagar eller torsdagar. Skulle soprummet vara fullt, då får hyresgästen ta sina grovsopor till närmaste återvinningscentral.

    Ha det gott!
    Ulrica Larsson Kundservice