Får man flytta poäng mellan vanliga kön och plusboende?

Hej! Kan man flytta poängen från lägenhet till pluslägenhet?
Katarina Eriksson

Kommentarer

  • Hej Katarina!
    Nej man kan inte flytta poängen till de olika köerna tyvärr.
    Det är två separata köer.
    MVH
    Anette Granzell Uthyrning, Marknad
  • Hur räknas poängen? Hur många får man per år ? Skickar ni både ja och ett nej om man får titta på en lgh? Räknar ni med medsökande om jag söker en lgh  vi är 2 st som söker men bara mitt namn står på intresseanmälan !
    Paula Ödlund
  • Hej Paula!
    Man får 1 poäng per dag när man står i kön.
    Det är de fem första med mest poäng som får gå på visning om man lämnat intresseanmälan på en lägenhet (lägenheten ligger ute på hemsidan i fem dagar och då görs ingen uthyrning på den). Man måste vara registrerad bägge två i kön samt anmält att man är medsökande med den personen i systemet på "min sida".

    Med vänlig hälsning

    Anette Granzell Uthyrning, Marknad