Får man ha Husbil på parkeringen där man bor ?

Hej

Jag undrar om det är okej att man ställer sin husbil på parkeringen där man bor ?
Får man ha den avställd ?
Ann

Kommentarer

  • Ett fordon får stå avställd på en hyrd p-plats om du kontaktar oss för det. Kravet är att fordonet är i körbart skick och att du t ex tar bort snö från p-ytan och från fordonet som står på platsen. Sedan måste fordonet få plats inom p-rutans storlek.
    Micael Löfqvist