Erbjudande om lägenhet

Jag har inte fått nått Erbjudande av er när de har funnits lägenhet som jag är intresserad av och ändå har ja uppdaterad men ändå får jag inget mail av er
Ulrika Jonsson

Kommentarer

  • Hej Ulrika.

    Tack för ditt mail, ursäkta sent svar. Jag har sett över dina tillval och gjort en ändring där. Jag bockade bort tillvalen "hiss" och "inglasad balkong" då vi har haft en del tekniska problem när kund har gjort dessa tillval. Så från och med nu ska du få förslag på alla 3:or som läggs ut på vår hemsida.

    Ha en go fredag och Trevlig Helg!
    Ulrica Larsson Kundservice
  • Hej
    jag söker lgh men får aldrig nåt erbjudande? uppdaterat min profil med anställningsavtal och har ganska många poäng.
    MVh
    Jenny Pettersson 841021
    jenny p
  • Hej Jenny.

    Jag har sökt dig och lämnat meddelande på din mobiltelefon. Jag ser att du har gjort intresseanmälan på tre stycken lägenheter och sista anmälningsdatum för dessa är imorgon, vilket betyder att dessa ärenden handläggs först därefter. Eftersom det är sommar/semesterperiod nu så är handläggningstiden lite längre än vanligt.
    Hör av dig till oss på kundtjänst om du har ytterligare frågor 060-16 35 00.

    Trevlig Sommar!
    Ulrica Larsson Kundservice