Elnätsavgift

Hej!

Ingår Elnätsavgift på något sätt i hyran hos er i Timråbo?
Om inte, hur ska jag betala för den den i Timrå.

Mvh.
Daniel

Kommentarer

  • Hej Daniel.

    Det som ingår i hyran är värme, vatten, samt grundutbud TV. Utöver det så tillkommer den rörliga kostnaden för den el som du har förbrukat i din lägenhet, vilket du ser specificerat på din hyresavi.

    Ha en fin dag!

    Ulrica Larsson Kundservice
  • Ok.

    Men det jag undrar över är Elnätsavgiften specifikt.

    Där jag bodde tidigare, hos ett annat bolag, hade man en faktura från e.on (Elnätsavgift) och en faktura från elbolaget(elavgift).

    Vad gäller hos timråbo, ni nämner bara el, vilket egentligen är 2 delar? Ingår Elnätsavgift på något sätt?
    Mvh.
    Daniel
  • Hej Daniel.

    Jag ber om ursäkt för att jag inte tolkade din fråga rätt. Elnätsavgiften ingår i hyran, medan kostnaden för elförbrukning däremot specificeras på varje hyresavi.

    Ulrica Larsson Kundservice