Jag har kallt i min lägenhet

Hejsan!

Nu när vintertid och allt är här, så har jag märkt att elementet i mitt badrum inte funkar eller startar.

har testat att vrida reglaget  och vänta i ett par timmar för att se om det blir någon skillnad, men det är fortfarande iskallt, vad gör jag?
Mikael Andersson

Kommentarer

  • Hej Mikael
    Börja med att mäta temperaturen i rummet då majoriteten av våra lägenheter har termostater på radiatorerna.Termostaten stänger värmen på elementet om temperaturen i rummet är tillräcklig. Skulle temperaturen understiga 20 °C och elementet fortfarande är kallt, vänligen ring Timråbos felanmälan på 060-16 35 00 så kommer vi att kolla på elementet.
    Temperaturen i Timråbos lägenheter ska inte understiga 20 °C.
    Rasmus Ullergård
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.