Elbil

Vart har Timråbo laddstation för elbil? Vilka betalningsalternativ finns det?

Ulrica Larsson Kundservice

Kommentarer

  • Timråbo erbjuder idag elbilsladdning på följande adresser:
    Köpmangatan 45 i Timrå centrum, 2 laddplatser. Parkster zonkod 85102
    Tallnäsvägen 77 i Tallnäs centrum, 2 laddplatser. Parkster zonkod 85103
    Kålrotsgatan 9 i Bergeforsen, 2 laddplatser. Parkster zonkod 85105
    Sörbergevägen 9 i Sörberge, 2 laddplatser. Parkster zonkod 85106
    Centrumvägen 19 i Söråkers centrum, 2 laddplatser. Waybler zonkod 8206.

    Du betalar din elbilsladdning med Parksters app, se information om app vid respektive laddpunkt. I Söråker betalar du med Wayblers app, se information om app vid respektive laddpunkt.

    Timråbo erbjuder förnärvarande inte egen personligt hyrd laddplats för elbil.
    Ulrica Larsson Kundservice