Elabonnemang

Hej, jag flyttar från en lägenhet där jag har eget elabonnemang till en timråbolägenhet, ska jag säga upp det eller flytta det till nya lägenheten?
MVH Frida
Frida Löf

Kommentarer

  • Hej Frida.

    När du bor i en lägenhet hos Timråbo behöver du inte ha ett eget elabonnemang, eftersom vi har ett kollektivt avtal med elbolaget. Varje lägenhet har en egen elmätare som läses av varje månad och som sedan betalas via hyresavin. Därmed ska du säga upp ditt nuvarande elabonnemang.

    Ha en fin dag!
    Ulrica Larsson Kundservice