Diskmaskin

Hej. Om jag skulle vilja ha en diskmaskin installerad, måste jag ta installationen via er eller kan jag låta företaget jag köper diskmaskinen av installera den?
Magnus Jonsson

Kommentarer

  • Hej Magnus.

    Tack för din fråga. Inkoppling av diskmaskin ska vara fackmannamässigt utfört för att försäkringen ska gälla, vilket innebär att du kan beställa inkopplingen antingen via oss eller via det företag där du köper maskinen.

    Ha en fin dag!

    Med vänlig hälsning
    Ulrica Larsson Kundservice
  • kan jag köpa diskmaskin av Timråbo och få det som tillägg månadsvis på hyran?
    Christer Nordin
  • Hej Christer.

    Tack för din fråga. Nej, Timråbo varken säljer eller hyr ut diskmaskiner.

    Ha en fin torsdag!
    Ulrica Larsson Kundservice
  • Ökar hyran om jag skulle skaffa en diskmaskin och hur mycket isåfall ?
    Lina
  • Hej Lina.

    Tack för din fråga. Nej din hyra ökar inte när du köper en egen diskmaskin. Dock kan din elförbrukning höjas en aning och därmed kan den rörliga elkostnaden bli lite högre.

    Ha en fin torsdag!
    Ulrica Larsson Kundservice