Bussgatan!

Hej!
Är det meningen att vi ska leva med bullret och skakningarna i huset varje gång en buss kör över farthindret utan att sakta ner mycket?
Varje dag får jag titta om jag måste skjuta in blomkrukor och lampor.
Bor på Södra k 7B
Mvh Josefin
Josefin B Hamberg

Kommentarer

  • Hej! Vi beklagar detta men det är inget vi på Timråbo kan påverka. Trafik är tillåtet på vägen utanför och kan medför vissa störningar.
    Micael Löfqvist