Bostadskö Söråker

Hej! undrar ifall det är en specifik kö för nybyggena i Söråker man ska sätta upp sig på eller om det är vanliga kösystemet?
Anna

Kommentarer

  • Hej Anna!
    Jag ber om ursäkt för sent svar. Gällande bostadskön för Söråker så är det ingen särskild kö, utan när det är dags för att söka de färdiga lägenheterna så lägger vi ut dem på ordinarie kön. Dvs man tar med sig sina vanliga poäng in i konkurrensen om de nya lägenheterna.
    Micael Löfqvist