Bokning av tvättstuga online

Hej,
Under ca 2 veckors tid har jag inte kunnat boka tid online på "308-309 TVÄTTSTUGA 4 : Tvätt grupp 1/2" Gäller Tallnäsvägen

Efter man har valt sin tid får man meddelandet "INFORMATION - Ett fel har inträffat.
Timeout överskreds i väntan på MultiServer"

Fungerar bra att boka inne i själva tvättstugan.

MVH
Henrik

Kommentarer

  • Hej Henrik.

    Tack för ditt mail. Jag har skickat en felanmälan och vi åtgärdar detta så snart som möjligt.

    Ha en fin torsdag!
    Ulrica Larsson Kundservice