Betalning

Hej, jag kan inte se att ni har dragit några pengar för hyran den här månaden. Täckning på kontot finns!
Bosse

Kommentarer

  • Hej Bosse.

    Vid varje månadsskifte genomförs under några dagar tre stycken försök att dra månadens hyra från ditt konto. Saknas det täckning på ditt konto vid alla tre försöken, så sker ingen dragning från ditt konto.

    Vänligen kontakta oss så snart som möjligt, så ska vi se över detta.
    Telefon 060-16 35 00
    Ulrica Larsson Kundservice