Balkong golv

Hejsan
Jag ser ju att grannen har så fint rent grå målat balkonggolv
mitt ser smutsigt och rejält fläckigt i ganska många olika former av länge sedan det vart lite fixat alls
jag kan gärna måla själv, när frosten är över. Men jag önskar ju såklart färg och pensel ifrån timråbo.
Kålrotsgatan 5D lgh 421 i bergeforsen bor jag i.det kommer annars någon målare som ska måla om ytterdörren. Kanske den kan måla min balkong i samma andetag eller vänligen lämna över det som behövs i materialet?! Det är rätt ocentralt både här och timråbo kontoret. ännu mer utan bil. Hoppas det får vidarebefordra till rätt person! Supertack för din snabba återkoppling. Janicke Langborg

Janicke Langborg

Kommentarer

  • Hej Janicke,

    När det kommer till att måla om delar av lägenheten får man utföra detta om man gör det på ett fackmannamässigt vis. Använder man allt för udda färger kan man få krav på sig att återställa detta vid avflytt.

    I ditt fall kommer jag kontakta dig till veckan då det innefattar mer än bara balkongen.
    Önskar dig en trevlig helg!
    Beatrice Ullergård Förvaltningsassistent