Automatiskt hyresbetalning

Jag brukar betala min hyresräkning via automatiskt men varför det hände ingenting i slutet av denna månaden, dvs. Januari 2024

Nongmai Thongdi Fjellström

Kommentarer

  • Hej Nongmai.

    Automatisk dragning från ditt konto sker den sista dagen i månaden. Finns det inte täckning på kontot denna dag, då sker ytterligare två försök till dragning de nästföljande två dagarna. Din hyra är betald via autogiro den 1a februari.

    Hör av dig till oss på kundtjänst om du har ytterligare frågor 060-16 35 00.

    Trevlig Helg!

    Ulrica Larsson Kundservice